بلیط هواپیمایی عمان‌ایر

هواپیمایی عمان‌ایر از ایرلاین‌های معتبر عربی است که در سال 1993 و در شهر مسقط تاسیس شد. اولین پرواز هواپیمایی عمان‌ایر در مسیر داخلی و از مسقط به صلاله انجام شد. هواپیمایی عمان‌ایر با خرید چند فروند هواپیمای بوئینگ و ایرباس فعالیت خود را در سطح پروازهای بین‌المللی افزایش داد. اولین پرواز بین‌المللی هواپیمایی عمان‌ایر به مقصد دبی انجام شد. این هواپیمایی در حال حاضر به بیش از 70 مقصد دنیا پرواز دارد.

با توجه به مرکزیت شهر مسقط، بلیط عمان‌ایر بهترین گزینه برای ایرانیانی است که می‌خواهند با نرخ بلیط مناسب، کیفیت پرواز بالا و کوتاه‌ترین زمان به کشورهای آسیایی سفر کنند. همچنین هواپیمایی عمان‌ایر علاوه بر پرواز تهران به مسقط، پرواز مستقیم مشهد به مسقط را نیز در ساعات پروازی مختلف ارائه می‌دهد.

خرید بلیط عمان‌ایر در کلاس‌های پروازی اکونومی، بیزینس کلاس و فرست کلاس امکان‌پذیر می‌باشد. تمامی کلاس‌های پروازی امکاناتی نظیر مانیتورهای شخصی، اینترنت و خط تلفن ماهواره‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند.

دریافت آنلاین کارت پرواز
هواپیمایی عمان‌ایر برای صرفه‌جویی در وقت و همچنین آسایش بیشتر مسافران، امکان دریافت آنلاین کارت پرواز را فراهم کرده است. شما می‌توانید از 24 ساعت تا 90 دقیقه قبل از پرواز به سیستم آنلاین هواپیمایی عمان‌ایر مراجعه کرده و بدون منتظ ماندن در صف گیت فرودگاه کارت پرواز خود را دریافت نمایید.
امکان پرواز مستقیم از مشهد به مسقط
هواپیمایی عمان‌ایر علاوه بر پرواز مستقیم از تهران به مسقط، امکان پرواز مستقیم از مشهد به مسقط را نیز فراهم نموده است. این پروازها در روزهای شنبه، یکشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و در دو ساعت پروازی 14:00 و 1:35 دقیقه از فرودگاه مشهد به مقصد مسقط انجام می‌شود. طول این پرواز 2 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد.
ارائه کترینگ رایگان در مسیرهای پروازی
هواپیمایی عمان‌ایر در مسیرهای پروازی خود، با توجه به مدت پرواز، غذا و نوشیدنی‌های متنوعی را ارائه می‌دهد. همچنین مسافرانی که گیاه‌‌خوار هستند و یا رژیم غذایی مخصوص دارند می‌توانند بعد از خرید بلیط عمان‌ایر، غذای خود را نیز سفارش دهند تا با بهترین کیفیت در اختیارشان قرار گیرد.
پرواز به کشورهای آسیایی با کمترین توقف
با خرید بلیط هواپیمایی عمان‌ایر شما می‌توانید به بیشتر شهرهای آسیایی مانند ابوظبی و صلاله به طور مستقیم و گوانجو، کوالالامپور، بانکوک، پکن، جیپور، دهلی، بمبئی و بنگلور از طریق مسقط و با کمترین ساعت توقف، مناسب‌ترین نرخ، بهترین ساعات و مدرن‌ترین هواپیماهای بوئینگ و ایرباس سفر کنید.
پرواز با مدرن‌ترین هواپیماهای ایرباس
با خرید بلیط عمان‌ایر می‌توانید با مدرن‌ترین هواپیماها پروازی امن را تا رسیدن به مقصد داشته باشید. ناوگان هواپیمایی عمان‌ایر از 10 فروند هواپیمای ایرباس، 31 فروند هواپیمای بوئینگ و 4 فروند هواپیمای امبرائر تشکیل شده است. تمام هواپیماهای این هواپیمایی با آخرین امکانات پروازی تجهیز شده‌اند.

راهنمای خرید بلیط عمان‌ایر

خرید بلیط عمان‌ایر در تمامی مسیرها، از دو طریق حضوری و اینترنتی امکان‌پذیر می‌باشد. برای خرید حضوری بلیط عمان‌ایر شما می‌توانید به آژانس‌های هواپیمایی معتبر مراجعه کرده و یا به‌صورت تلفنی بلیط خود را رزرو کنید. آژانس هواپیمایی ستاره ونک با داشتن مجوز صدور بلیط از سازمان هواپیمایی کشوری، صادر کننده بلیط عمان‌ایر در تمامی مسیرهای پروازی این ایرلاین می‌باشد. علاوه بر این با خرید بلیط عمان‌ایر از آژانس هواپیمایی ستاره ونک می‌توانید از تخفیفات ویژه نرخ بلیط هواپیمایی عمان‌ایر نیز برخوردار شوید.

برای خرید بلیط اینترنتی عمان‌ایر می‌توانید به سایت خرید بلیط آژانس هواپیمایی ستاره ونک به آدرس www.setarehvanak.com مراجعه کرده و با وارد کردن مبدأ، مقصد و تاریخ پرواز، مناسب‌ترین نرخ بلیط عمان‌ایر را خریداری کنید. پس از اتمام خرید، بلیط شما در دستگاه تلفن همراه و یا تبلتتان به راحتی قالب دسترس می‌باشد.

هـرجـای ایــران

همه جای دنیا

بلیط ارزان هواپیمایی عمان‌ایر

در اینجا مسیرهایی که در آن نرخ‌های ویژه و ارزان توسط ستاره ونک ارائه می‌گردد را ملاحظه می‌کنید. با انتخاب هر کدام از مقاصد زیر جستجو را آغاز کنید.

مسقط
هواپیمایی عمان‌ایر

مسقط

ارزان‌ترین قیمت بلیط تهران مسقط با هواپیمایی عمان‌ایر را از اینجا جستجو کنید. نرخ‌های این مسیر ویژه‌ ستاره ونک هستند.
پرواز تهران مسقط
بالی
هواپیمایی عمان‌ایر

بالی

ارزان‌ترین قیمت بلیط تهران بالی با هواپیمایی عمان‌ایر را از اینجا جستجو کنید. نرخ‌های این مسیر ویژه‌ ستاره ونک هستند.
پرواز تهران بالی
کوالالامپور
هواپیمایی عمان‌ایر

کوالالامپور

ارزان‌ترین قیمت بلیط تهران کوالالامپور با هواپیمایی عمان‌ایر را از اینجا جستجو کنید. نرخ‌های این مسیر ویژه‌ ستاره ونک هستند.
پرواز تهران کوالالامپور
ابوظبی
هواپیمایی عمان‌ایر

ابوظبی

ارزان‌ترین قیمت بلیط تهران ابوظبی با هواپیمایی عمان‌ایر را از اینجا جستجو کنید. نرخ‌های این مسیر ویژه‌ ستاره ونک هستند.
پرواز تهران ابوظبی
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید