بلیط هواپیمایی ایران ایر

هواپیمایی ایران ایر (هما) اولین شرکت هواپیمایی ملی ایران است که در سال 1340 با نام بین‌المللی "ایران ایر" و با هواپیماهای داگلاس دی سی 3، دی سی 6، ویکرز و آورویورک فعالیت خود را آغاز کرد. این هواپیمایی در سال 1343 به عضویت کامل یاتا درآمد. هواپیمایی ایران ایر نخستین پروازهای بین‌المللی خود را با هواپیمای جت بوئینگ 727 در مسیرهای بیروت، ژنو و فرانکفورت انجام داد. در سال‌های بعد ایران ایر با خرید جدیدترین هواپیماهای بوئینگ و ایرباس پروازهایش را به نقاط مختلف دنیا گسترش داده و با داشتن کادری مجرب موفق شد تنها بعد گذشت یک دهه از آغاز فعالیت‌های پروازی، عنوان دومین شرکت هواپیمایی امن دنیا را به خود اختصاص دهد.

آرم هواپیمایی ایران ایر "مرغ هما" پرنده افسانه‌ای ستون‌های تخت جمشید است که با الهام از نام اختصاری هما (هواپیمای ملی ایران) در سال 1341 طراحی و به عنوان لوگوی ایران ایر معرفی شد. این آرام اسطوره‌ای از زیباترین لوگوهای طراحی شده در بین شرکت‌های هواپیمایی دنیا می‌باشد. هواپیمایی هما از سال 57 به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تغییر نام داد. شرکت هواپیمایی ایران ایر در حال حاضر با داشتن ناوگانی از هواپیماهای بوئینگ، ایرباس و فوکر به اقصی نقاط ایران از جمله، مشهد، تبریز، کیش، بندرعباس، زاهدان و ... پرواز دارد. همچنین خرید بلیط ایران ایر به مقاصد آسیایی و اروپایی امکان‌پذیر است.

خرید بلیط هواپیمایی ایران ایر در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس مسیر می‌باشد. این هواپیمایی با داشتن تیم پروازی کارآزموده، سرگرمی‌های داخل پرواز و کترینگ غذایی کامل، امکان پروازی امن را برای مسافران فراهم کرده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی ایران ایر
خرید اینترنتی بلیط هواپیما ایران ایر از طریق کلیه سایت‌های معتبر فروش بلیط امکان‌پذیر می‌باشد. برای این کار کافیست با مراجعه به سایت خرید بلیط مبدأ، مقصد و تاریخ پرواز خود را مشخص کرده و ساعت پروازی مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس با پرداخت آنلاین مبلغ، می‌توانید به راحتی بلیط خود را دریافت کنید.
امکان ارسال بار در مسیرهای داخلی و خارجی
هواپیمایی ایران ایر امکان ارسال بار را به صورت هوایی در مسیرهای داخلی و خارجی فراهم کرده است. از این رو شما می‌توانید بارهای سنگین وزن خود را برای ارسال به مقصد مورد نظرتان به قسمت بار ایران ایر در فرودگاه تحویل داده و همچنین بارهای ارسالی از سایر نقاط را تحویل بگیرید.
استفاده از خدمات باشگاه مشتریان ایران ایر
با عضویت در باشگاه مشتریان ایران ایر (Sky Gift) و خرید بلیط ایران ایر کارت‌های آبی، نقره‌ای و طلایی دریافت کرده و از خدماتی مانند دریافت اضافه بار رایگان، امکان رزرو صندلی بعد از صدور بلیط هواپیما، امکان استفاده از سالن CIP فرودگاه امام خمینی در پروازهای بین‌المللی و ده‌ها امکانات دیگر بهره‌مند شوید.
دارنده بزرگترین کترینگ غذایی
کترینگ هواپیمایی ایران ایر با بیش از 50 سال سابقه از بزرگترین کترینگ‌های هوایی ایران است. تمامی غذاهای این شرکت با تازه‌ترین مواد غذایی تهیه شده و به صورت 4 منوی، مسافران اکونومی، مسافران بیزینس، مسافران کثیرالسفر و منوی غذاهای رژیمی مخصوص در اختیار مسافران ایران ایر قرار می‌گیرد.
پروازهای ارزان به مقاصد اروپایی
خرید بلیط هواپیما ایران ایر به بیش از 14 نقطه از اروپا امکان‌پذیر است. این پروازها به صورت مستقیم در مسیرهایی مانند آمستردام، فرانکفورت، کلن، لندن و ... انجام می‌شود. کادر پروازی مجرب و ارائه خدمات عالی در طول پرواز در کنار نرخ‌های مناسب پروازی از ویژگی‌های مسیرهای اروپایی ایران ایر می‌باشد.

راهنمای خرید بلیط ایران ایر

خرید بلیط ایران ایر در تمامی مسیرها، از دو طریق حضوری و اینترنتی امکان‌پذیر می‌باشد. برای خرید حضوری بلیط ایران ایر شما می‌توانید به آژانس‌های هواپیمایی معتبر مراجعه کرده و یا به‌صورت تلفنی بلیط خود را رزرو کنید. آژانس هواپیمایی ستاره ونک با داشتن مجوز صدور بلیط از سازمان هواپیمایی کشوری، صادر کننده بلیط هواپیمایی ایران ایر در تمامی مسیرهای پروازی این ایرلاین می‌باشد. علاوه بر این با خرید بلیط ایران ایر از آژانس هواپیمایی ستاره ونک می‌توانید از تخفیفات ویژه نرخ بلیط این هواپیمایی برخوردار شوید.

برای خرید بلیط اینترنتی ایران ایر می‌توانید به سایت خرید بلیط آژانس هواپیمایی ستاره ونک به آدرس www.setarehvanak.com مراجعه کرده و با وارد کردن مبدأ، مقصد و تاریخ پرواز، مناسب‌ترین نرخ بلیط ایران ایر را خریداری کنید. پس از اتمام خرید، بلیط شما در دستگاه تلفن همراه و یا تبلتتان به راحتی قالب دسترس می‌باشد.

هـرجـای ایــران

همه جای دنیا

بلیط ارزان هواپیمایی ایران ایر

در اینجا مسیرهایی که در آن نرخ‌های ویژه و ارزان توسط ستاره ونک ارائه می‌گردد را ملاحظه می‌کنید. با انتخاب هر کدام از مقاصد زیر جستجو را آغاز کنید.

بیروت
ایران ایر

بیروت

ارزان‌ترین قیمت بلیط تهران بیروت با هواپیمایی ایران ایر را از اینجا جستجو کنید. نرخ‌های این مسیر ویژه‌ ستاره ونک هستند.
پرواز تهران بیروت
دبی
ایران ایر

دبی

ارزان‌ترین قیمت بلیط تهران دبی با هواپیمایی ایران ایر را از اینجا جستجو کنید. نرخ‌های این مسیر ویژه‌ ستاره ونک هستند.
پرواز تهران دبی
فرانکفورت
ایران ایر

فرانکفورت

ارزان‌ترین قیمت بلیط تهران فرانکفورت با هواپیمایی ایران ایر را از اینجا جستجو کنید. نرخ‌های این مسیر ویژه‌ ستاره ونک هستند.
پرواز تهران فرانکفورت
لندن
ایران ایر

لندن

ارزان‌ترین قیمت بلیط تهران لندن با هواپیمایی ایران ایر را از اینجا جستجو کنید. نرخ‌های این مسیر ویژه‌ ستاره ونک هستند.
پرواز تهران لندن
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید